verplaatsing door verbod boorden van zware verkeer
Van "Jouw idee voor een burgerbudget"
Ga naar het project
Geachte,
sedert de creatie van twee pomp staties voor camions op de oude bunder wordt de zeer zware verkeer ,in hoge mate , tot op de hoogte van de Kerkstraat gevoeld. De uitstoot van fijnstof in de leef gemeente dicht bij is daardoor dramatisch vergroot. Mijn voorstel is ,door reglementering het passeren van deze camions te verhinderen ,zodat een directe afslag verplicht wordt. Er keren al camions in de Kerkstraat.!
mijn tweede voorstel is, door boetes uit te vaardigen, de chauffeurs uit al de diverse landen, te laten inzien, dat het vuil op de oprit naar de autostrade te "dumpen" niet conform onze ethische waarden is.
hartelijk dank,
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Carlo Colla
Geplaatst door:Carlo Colla
3 jaar geleden
helemaal eens met de opmerking over het vuil bij de oprit naar de autoweg richting NL , iedere keer opnieuw een vuilnisbelt nadat het weeral opgeruimd werd , camera plaatsen ?
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Voldoet niet aan de voorwaarden
