Ga naar de hoofdinhoud

veiligheid en netheid

Van "Hoe maken we van jouw buurt een aangename, warme plek?"

Ga naar het project

afremmen van verkeer dat te snel rijd, wat vooral in de bebouwde kom gebeurd, zoals daalbroekstraat en alle zijstraten, heirstraat en Weg naar zutendaal(Opgrimie). Mensen denken dat ze op die plaatsen 70 km of sneller mogen rijden. Er stond een tijdje in de heirstraat (Opgrimbie) een snelheidsmeter en dan ging het goed, maar is alweer weg.

voetpaden mogen ook eens worden aangepakt, er liggen er veel los en veel zijn er weggezakt.(Daalbroekstraat, Heirstraat, Opgrimbie)

vuilbakken plaatsen, mensen werpen hun afval gewoon op straat. Er staan nu enkel vuilbakken aan de bushaltes. Vuilbakken zouden bv. op de pleinstraat, hoek schoolstraat/daalbroekstraat, heirstraat(Opgrimbie), enz... kunnen geplaatst worden.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Wat mooi siert op Rijksweg, bushalte aan het nieuwe bouwcomplex , bij huidige apotheker. persoonlijke afvalcontainer: zowel groen als grijs. Volgestapeld en op grond, een stort, helaas meerdere malen doorgegeven a bevoegden instanties

    Delen

    Huidige status

    voorgesteld

    Tags

    Mobiliteit
    Netheid en afval

    Locatie

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri