veiligheid en netheid
Van "Hoe maken we van jouw buurt een aangename, warme plek?"
Ga naar het project
afremmen van verkeer dat te snel rijd, wat vooral in de bebouwde kom gebeurd, zoals daalbroekstraat en alle zijstraten, heirstraat en Weg naar zutendaal(Opgrimie). Mensen denken dat ze op die plaatsen 70 km of sneller mogen rijden. Er stond een tijdje in de heirstraat (Opgrimbie) een snelheidsmeter en dan ging het goed, maar is alweer weg.
voetpaden mogen ook eens worden aangepakt, er liggen er veel los en veel zijn er weggezakt.(Daalbroekstraat, Heirstraat, Opgrimbie)
vuilbakken plaatsen, mensen werpen hun afval gewoon op straat. Er staan nu enkel vuilbakken aan de bushaltes. Vuilbakken zouden bv. op de pleinstraat, hoek schoolstraat/daalbroekstraat, heirstraat(Opgrimbie), enz... kunnen geplaatst worden.
