Ga naar de hoofdinhoud

St pietersstraat

Van "Nieuwe mobiliteitsplannen voor LEUT"

Ga naar het project

De St pietersstraat is een doorgaande weg om naar school, kerk, etc te geraken. De lijn rijdt er ook met de bus. De rijbaan is smal waardoor je niet op straat kunt parkeren en genoodzaakt bent om op de stoep te parkeren. Die zijn op sommige plekken echter zo smal dat ze op de rijbaan moeten staan en je er als voetganger geen gebruik van kunt maken. De mensen die met hun auto/ fiets van de inrit af willen rijden hebben totaal geen zicht en moeten met de al half op de rijbaan om tegemoetkomend verkeer te zien wat al vaak tot gevaarlijke situaties heeft geleid. De fietsers moeten eerst slingeren over de stoep om zo de rijbaan te kunnen. ik zie dat bijna alle huizen een inrit of parkeerplek voor de poort of garage hebben en op sommige plekken is de stoep ook breed genoeg om te parkeren. Daarnaast is op het kerkplein parkeerplek genoeg voor bezoek. Samen zullen we naar oplossingen moeten zoeken

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld