Ga naar de hoofdinhoud

rotonde en rondpunt

Van "Burgerbudget Maasmechelen"

Ga naar het project

Budget

1

Beschrijving

Verplicht ritsen op rotonde en rondpunt....veel betere doorstroming ...en minder agressieve chauffeurs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EG waar

Officiële updates

Laatste update: 7 juli 2022

Reacties(6)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van eddy claerboudt
Geplaatst door:eddy claerboudt
4 jaar geleden
@Marc Marianne Conaert Kuipers Beste Marc en Marianne....Ik heb het over de rotonde's. Heel simpel ...ik bedoel ....ritsen aan grote rotonde's zoals aan de E314-Rijksweg_verbindingsweg. Dat er overal problemen bijkomen....dat is geweten ...op de koninginnelaan vanaf pauwengraaf tot rijksweg is het ook hopeloos .
    @eddy claerboudt ik had je goed begrepen ivm het ritsen. ik wilde hier enkel duidelijk maken dat de rijksweg overvol zit en dat men dan andere wegen zoekt. maar inderdaad een beetje hoffelijkheid aan de rotondes is zeer welkom.
      Profiel van eddy claerboudt
      Geplaatst door:eddy claerboudt
      4 jaar geleden
      als je aan een van die rotonde's komt aan de rijksweg-E314 is het niet te doen . Diegene die elke dag hier passeert vliegt erop aan 50-70 km/h...allemaal goed...maar..de mensen die willen inrijden blijven staan als ze zo iemand zien aankomen en niet weten ..blijft hij/zij links of... ! En zo is het elke dag en uur ...file en ergernis. Het is toch simpel...zoals op de autoweg....ritsen ...en iedereen doet eraan mee ! DOEN maasmechelen...geef een voorbeeld aan heel vlaanderen...en dan de rest van ????
        inderdaad eddy, en door dat hele gedoe op de rijksweg, de rotondes, de tankende nederlanders, en de vele rode lichten, zoeken de mensen sluipwegen om van a naar b te geraken. de rijksweg zit overvol op bepaalde uren van de dag, en ook de secundaire wegen, zoals de oudebaan en de broekstraat(waar ik woon). soms niet te doen. veel en hard rijdend verkeer. de rust is weg, en dan woon je aan de rand van het bos.
          Profiel van eddy claerboudt
          Geplaatst door:eddy claerboudt
          4 jaar geleden
          @Marc Marianne Conaert Kuipers Beste Marc en Marianne....Ik heb het over de rotonde's. Heel simpel ...ik bedoel ....ritsen aan grote rotonde's zoals aan de E314-Rijksweg_verbindingsweg. Dat er overal problemen bijkomen....dat is geweten ...op de koninginnelaan vanaf pauwengraaf tot rijksweg is het ook hopeloos .
            Profiel van eddy claerboudt
            Geplaatst door:eddy claerboudt
            4 jaar geleden
            als je aan een van die rotonde's komt aan de rijksweg-E314 is het niet te doen . Diegene die elke dag hier passeert vliegt erop aan 50-70 km/h...allemaal goed...maar..de mensen die willen inrijden blijven staan als ze zo iemand zien aankomen en niet weten ..blijft hij/zij links of... ! En zo is het elke dag en uur ...file en ergernis. Het is toch simpel...zoals op de autoweg....ritsen ...en iedereen doet eraan mee ! DOEN maasmechelen...geef een voorbeeld aan heel vlaanderen...en dan de rest van ????

              Delen

              Geplaatst door

              Huidige status

              Voldoet niet aan de voorwaarden

              Locatie

              Unable to display map. WebGL2 support is required.
              Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
              https://esriurl.com/webgl-faq
              Powered by Esri