Ga naar de hoofdinhoud

Parkeerplaatsen op Thomasboslaan

Van "Uw mening over de mobiliteitsplannen voor de Thomasboslaan"

Ga naar het project

De parkeerplaatsen worden voorzien aan de oostelijke kant van de Thomasboslaan , dus de zijde van de handelszaken . Aan de westelijke zijde , kant van het Maaslands Huis , zijn er woningen met gesloten of halfopen bebouwingen , waar de auto's van deze bewoners op en voor hun eigendom dag en nacht geparkeerd staan , gaan deze in de toekomst er nog parkeren ? Is er toelating dat de nieuwe voorziene parkeerplaatsen dag en nacht door alle bewoners kunnen gebruikt worden of niet , worden ze enkel voorzien voor bezoekers aan de handelaars of bezoekers ,........ wat worden de geldende maatregelen betreffende deze nieuwe parkeersituaties ?

Dat de snelheden moeten beperkt worden is duidelijk , blijven de flitspalen onbemand , blijven ze zo onwerkend of worden ze in de nieuwe verkeersregeling opgenomen ?

Het grote infobord met richtingaanduiding As / Centrum / Lanaken op de oostelijke zijde ( tegenover Panerex ) staat veel te laag , is gevaarlijk als men er onderdoor fietst voor hoofdkwetsuren......echt onlogisch !

Mijn schrijven van 2 aug 2018 aan gemeente MM en Uw antwoord van 20 aug 2018 door Wegbeleid MM ( waarvoor dank contactpersoon Mr Wijnen ) , misschien bekijken . Grtj en dank .

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van joseph hermans
Geplaatst door:joseph hermans
5 jaar geleden
De heer jean-marie walschot heeft mijn vraag niet begrepen ! Mijn bedoeling is juist dat zowel bewoners als bezoekers de parkeerplaatsen mogen gebruiken , enkel stel ik de vraag aan het Gemeentelijk Wegbeleid of hieromtrent andere of nieuwe parkeerreglementen zouden gaan gelden bij de herinrichting van de Thomasboslaan . Tevens doe ik een oproep aan ALLE bewoners , zeker van de Thomasboslaan om NU een aandachtspunt , voorstel of eventuele bemerking te melden en niet nadien ...!!!
    @joseph hermans Wat ik bedoel is dat iedere bewoner parkeergelegenheid moet hebben voor zijn eigen woning. Kom maar eens kijken naar de Bloemenlaan , daar is 3/4 van de parkeergelegenheid ons afgenomen sinds de herinrichting van de laan. Dit is ter info dat bij jullie dezelfde fout niet gemaakt wordt.
      Profiel van joseph hermans
      Geplaatst door:joseph hermans
      5 jaar geleden
      @jean-marie walschot Bedankt voor je antwoord jean-marie . De gemeente zal zeker rekening houden met ieders mening en dit in het belang van alle inwoners . Het is goed dat jouw mening en iedere bemerking moet bijdragen tot oplossingen ! Groetjes , Jos
        parkeergelegenheid is zeker nodig voor iedere bewoner en zijn bezoekers.

          Delen

          Geplaatst door

          Huidige status

          voorgesteld