Parkeerplaatsen op Thomasboslaan
Van "Uw mening over de mobiliteitsplannen voor de Thomasboslaan"
Ga naar het project
De parkeerplaatsen worden voorzien aan de oostelijke kant van de Thomasboslaan , dus de zijde van de handelszaken . Aan de westelijke zijde , kant van het Maaslands Huis , zijn er woningen met gesloten of halfopen bebouwingen , waar de auto's van deze bewoners op en voor hun eigendom dag en nacht geparkeerd staan , gaan deze in de toekomst er nog parkeren ? Is er toelating dat de nieuwe voorziene parkeerplaatsen dag en nacht door alle bewoners kunnen gebruikt worden of niet , worden ze enkel voorzien voor bezoekers aan de handelaars of bezoekers ,........ wat worden de geldende maatregelen betreffende deze nieuwe parkeersituaties ?
Dat de snelheden moeten beperkt worden is duidelijk , blijven de flitspalen onbemand , blijven ze zo onwerkend of worden ze in de nieuwe verkeersregeling opgenomen ?
Het grote infobord met richtingaanduiding As / Centrum / Lanaken op de oostelijke zijde ( tegenover Panerex ) staat veel te laag , is gevaarlijk als men er onderdoor fietst voor hoofdkwetsuren......echt onlogisch !
Mijn schrijven van 2 aug 2018 aan gemeente MM en Uw antwoord van 20 aug 2018 door Wegbeleid MM ( waarvoor dank contactpersoon Mr Wijnen ) , misschien bekijken . Grtj en dank .
