Ga naar de hoofdinhoud

Oversteekplaats

Van "Uw mening over de mobiliteitsplannen voor de Thomasboslaan"

Ga naar het project

Graag een extra oversteek plaats voor fietsers als je vanuit de K.Albertlaan komt en wilt oversteken naar de fabiolasquare. De fietsstrook misschien in een rode kleur?

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
klopt, als het fietspad voor 2 richtingen dient, verkiezen we ook een goed breed fietspad + oversteekplaats voor voetgangers/fietsers aub, het is daar best wel gevaarlijk om over te steken
  • 1 like

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld