Oversteekplaats
Van "Uw mening over de mobiliteitsplannen voor de Thomasboslaan"
Ga naar het project
Graag een extra oversteek plaats voor fietsers als je vanuit de K.Albertlaan komt en wilt oversteken naar de fabiolasquare. De fietsstrook misschien in een rode kleur?
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Marie-eve Dubois
Geplaatst door:Marie-eve Dubois
5 jaar geleden
klopt, als het fietspad voor 2 richtingen dient, verkiezen we ook een goed breed fietspad + oversteekplaats voor voetgangers/fietsers aub, het is daar best wel gevaarlijk om over te steken
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
