Ga naar de hoofdinhoud

Infrastruktur en veiligheid

Van "Hoe maken we van jouw buurt een aangename, warme plek?"

Ga naar het project

Reeds aan wijkwerking gemeld: hoek Hermanslaan en Olympialaan, wagens staan op de Hermanslaan geparkeerd tot op de hoek, je moet hier voorrang verlenen aan rechts. Als iemand uit de Olympialaan komt en links de Hermanslaan oprijdt is het zicht weg. Omgekeerd, als je van de Hermanslaan naar de Rijksweg wil moet je eerst slalommen tussen parkeerde wagens om voorrang van rechts te kunnen verlenen. Misschien is de oplossing om éénrichtingsverkeer om te keren.

Sinds er op de Dokter Haubenlaan vluchtheuvels zijn wordt Hermanslaan als racebaan gebruikt. Voorstel: zet er bloembakken, geeft een veiligere verkeerssituatie en het oogt ook nog voor een mooiere gemeente😉

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Patrimonium / mobiliteit