Geen rijbaankussens.
Van "Nieuwe mobiliteitsplannen voor Eisden-Tuinwijk"
Ga naar het project
Waarom moet iedereen boeten voor het wangedrag van enkelen?
Aub ook alle fluo gele paaltjes weg nemen, deze verzieken het straatbeeld.
Iedereen verplaatst zich met de auto in Maasmechelen, door de automobilist te pesten gaan de mensen echt niet overschakelen naar fietsen.
Reacties(5)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Brigitte Loyen
Geplaatst door:Brigitte Loyen
6 jaar geleden
Rijbaan kussens zorgen alleen maar voor nog meer overlast voor de omwonende , vooral in de nachtelijke uren
Profiel van Put Dirk
Geplaatst door:Put Dirk
6 jaar geleden
Juist meer drempels zetten op ieder kruispunt dan zullen ze messchien eens niet rond crossen
Profiel van jean-marie walschot
Geplaatst door:jean-marie walschot
6 jaar geleden
Meer controleren zou veel beter helpen. Er zijn nog altijd bestuurders die tussen de rijbaankussens nog effen fel optrekken. Dit met het nodige lawaai.
Geplaatst door:onbekende auteur
6 jaar geleden
Ben dezelfde mening, enkelingen houden zich vandaag niet en morgen ook niet aan de regels. Het plaatsen van kussens, paaltjes en bordjes met 50 of 30 per uur, gaat hun ook niet weerhouden om te racen. Trouwens je kent die mannen toch, ze racen op de momenten dat er een vriend passeert of een meid plots opdaagt waar ze zich aan willen tonen. Al die attributen maken geen verschil. BEBOETEN en in hunnen portefeuille gaan, diep!!!
Profiel van Mat Waber
Geplaatst door:Mat Waber
6 jaar geleden
Helemaal mee eens. Zelfs tussen de rijbaankussens op bijv. de Dr. Haubenlaan wordt je ingehaald!
Ipv het zo graag genoemde 'sensibiliseren' zou men meer moeten controleren op wangedrag! Treedt eens een keer op!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
